Med dig vill jag bli gammal och lite halvblind

Sista hela veckan på skolan med mina pinglor innan ytterligare VFU väntar i 8 veckor (varav 4 av dom som jag får bo i pärlan) och sedan sommarlov. Men också sista veckan på minst 9 månader som jag och Anton har skola tillsammans. Han lämnar mig nämligen för Gällivare i 7 månader (juni-dec). Så jag blir gräsänka här på kårhus.. Men jag sörjer inte till döds, vi kommer hinna göra mer under sommaren än vad vi någonsin hunnit tidigare då han jobbat i Vidsel, så de är ju positivt. Det kommer säkert bli väldigt lärorikt och roligt för han! Och jag får tid till att nöta asfalt i tusentals timmar med mina trogna rullskidor (Vasalopps träning 2.0). 


Haha, vad jag älskar denna kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0