nostalgi

Sitter nyduschad i köket efter träning, tvättmaskinen surrar, mätt efter att ätit sen middag, pappa är ute och vallar (åt mig, hehe, bortskämd) och allt känns nästan som om jag var 12 igen. Få lagad mat, en full kyl, alla TV kanaler, inte känna panik över att det står disk på diskbänken (ja, jag har blivit pedant sen jag flytta till lule, och jag hatar det.) Jag njuter till fullo. ( ett - är såklart att inte få va med min bättre hälft)
 
är super nostalgisk och kollar igenom massa gamla bilder
 
arjeplogbalen
haha, hade helt glömt den här bilden
boden alive x antal år sen
kåbban med emsi
båtfest på LK
sprint-cup
blond tjej en supervarm och solig påsk i fjälls
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0