Födelsedagspojken

Min stjärna fyllde hela 22 år igår! Hipp hipphurra❤️ 

Väckte upp stackarn 8.00 för ja trodde han skulle ha tenta, ..så skulle han inte de, haha.

Vi kom hem från Stockholm kvällen innan typ kring 23 tiden, hade köpt ingredienser till marängtårtan jag skulle göra innan vi for till Stockholm, då den måste stå i ugnen över natten så va ja tvungen att göra den kvällen vi kom hem. 
När jag vispat äggen och ska sätta i sockret upptäcker jag till min förtvivlan att jag inte har nog med socker... 
Ingen affär öppen.. Så fick alltså mortla ett helt bitsocker paket till 1 på natten.. Haha, tror inte grannarna blev nöjda.. Men tårtan blev bra så!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0