Nattjobb

Anton va så snäll att han beställde en ny  telefon åt sig själv när ja tappa min så jag kunde ta hans iphone 4 (hehe, eller så hade han redan tänkt köpa en ny..) hur som haver har jag nu fått äran att överta den och slipper Nokian, obeskrivligt underbart. 

Sitter iaf på jobbet och försöker döda lite tid, jobbar min andra natt för denna vecka, 07.15 går stämplar jag ut och stämplar inte in förens måndag 13.30 sååå skönt att äntligen få lite långledigt! Sov till halv 4 idag så ska nog lyckas hålla mig vaken. 

Hann ta del av de fina vädret när jag vakna och gick in till stan för att köpa sallad på salladsbaren, de va gött

Hoppas ni sover gott, pusshej

Lule har några guldkorn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0