Nolle-p

Onsdag kväll tog jag och all tårta jag hade kvar en spontanare till Gällivare sov där till torsdag han mysa med Anton tills han började kl 3 så for jag till dundret och sprang ett långpass på fjället, lika ljuvligt som alltid. Sen direkt hem för vin, ost och kex mys med Sanna, fick lite flashbacks från våran nolle-p efter att sett alla nollor och phösare, så vinmyset slutade på stuk, haha hemskt kul hade vi! 

Idag vaknade jag upp till ett sms att min puls-klocka hade anlänt till Ica!! Så har lekt lite med den, och pluggat.. Kände mig redan skoltrött efter 5 min! Men börjar iaf tycka om min iPad mer och mer, underlättar livet till Max! Och en fredag kväll som denna har jag invigt min nya klocka 2.30 h på rullskidorna, blev genast roligare med den! Snart anländer Anton trots att han har sju dagars vecka, han ska skriva tenta imorn, hihi, tur för mig😃







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0