Semester

Nu är jag slut som artist, efter jobbet har jag städat, tvättat, handlat x 2, sprungit, gymmat och nu bakat klart de sista förutom två tårtor. Jisses vad jag har bakat i veckan, hoppas bara jag får nån gäst på bemärkelsedagen så jag inte tvingas äta allting själv! 
Hur som haver har jag stämplat ut från sunderbyn för sista gången denna sommar, känns otroligt bra! 

Imorgon börjar semestern och födelsedagsveckorna, först ut är farmor imorn innan de är min tur, hihi. Så efter att jag varit på vårdcentralen imorn drar jag hem till byn, tänkte även hinna luncha med en saknad Hannah också hinner ja träffa pappsen också som varit i Singapore. De blir en bra första semesterdag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0