Stockholm

Måndag och tisdag har vi spenderat i huvudstaden! 2 toppen dagar har vi haft jag älskar Stockholm, men märker alltid när jag kommer hem hur trött jag blir av allt folk och ljud. Måndag hade vi toppen väder, nästan sommarvarmt. Gick runt på stan, kollade på NK och kände oss sjukt malplacerad.. Haha. Drack öl i solen Kungsträdgården, myste i gamlastan. Anton shoppade en massa inför gruv-invigningen han var inbjuden till på tisdagen där klädkoden var "business casual" hahah;) jag sparade de mesta av mitt shoppande till tisdagen då jag hade en hel dag ensam på stan:) 

Måndag kväll åt vi på Melker Anderssons restaurang Grill, alltså vilken upplevelse, rekommenderar jag verkligen om ni ska till Stockholm. Till förrätt fick smakprover från 6 olika förrätter så de tog ett tag att äta, perfekt för Anton som lätt blir rastlös när jag vill sitta länge och njuta på restauranger.. Haha.  Super gott! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0