turistat i gällivare

fortfarande utan vettig mobil, så försök inte kontakt mig typ via snapchat för min tillfälliga nokia har tyvärr inte sånna finesser.., men får mig iaf en rejäl digital-detox. Men nu funkar min dator igen tack vare anton så då kan jag berätta om min dag i gve.

Efter jobbet i torsdags for jag till rutvik för te och scones mys hos Jossan, hemskt gott! Kring 9 tiden började jag rulla mot gällivare för att överaska Anton, hihi. Var ledig fredan och anton jobbade 12-20 så vi fick några timmar tsm :D Gällivare överraskade verkligen, har ju till och med en galleria. Hade en himla bra dag där för mig själv först på "stan", hitta en en houdini kofta som jag suktat efter länge på 30 %!!!! vilken lycka. Åt lunch i min ensamhet och tittade på folk, sånt tycker jag är kul. Sen begav jag mig till dundret, och sprang 2 timmar på fjället, endorfinerna flöda som aldrig förr. Påminde mig om mitt livs långpass med Emma på ammarnäs fjället. Han komma tillbaka och duscha lagomt till Anton slutade så åt vi middag på Olearys och myste på (+ åt godis!!! Får äta socker igen efter 3 veckor utan, imponerande för att vara mig!!!!)
 
miss my twiny
 

Kommentarer
Postat av: emma bergström

vad gör du nästa helg?? :D :D :D

2014-08-03 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0