Andra advent

Vilken bra och pluggfri helg de har varit! Kickade igång tentafredan kl 6:15 för gym, kanske ett vinnande koncept, förutom faktumet med skakig armar + enorm skriv kramp efter 12 A4or. Men tentan som i måndags kändes som en omöjlighet gick ändå över förväntan och ett G borde ja fått till, isåfall innebär de att detta var sista "vanliga" tentan, bara läkemedelstenta och sluttentan sen. 

Kasta i mig lite lunch sen och begav mig med bussen till ormberget (Gud vad jag längtar tills efter jul då ja har bil igen), missade bussen jag skulle byta till i stan  så passade på att besöka bolaget i full skidmundering inklusive skidor.. Haha blickarna alltså.
Vinet som inhandlades dracks sedan hos hanna i min klass som bjöd upp till en ytterst annorlund men hemskt kul fest!

Lördag var de firande av mormor på cgs som vi och Petter och Malin gav henne i present, galet gott som alltid. Mamma och mormor for sen på Lisa Nilsson konsert och vi och Petter & Malin  for vidare på savoy och drack lite öl å drinks :)

Idag har ja fått med Anton i skidspåren sen har vi bakat julgodis och adventsmyst, ska strax och på middag då carran fyllt år!;) trevlig advent!



Hehe, försökte ta ett "fint" kort på en av efterrätterna..


Tog renen, rekommenderas starkt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0