Vinterparadis

Jag fann vintern! Helt fantastiskt fint var det. Och helt FANTASTISKA skidspår, flera mil, kunde åka i två timmar utan att behöva snurra på en enda slinga, underbart då jag endast kunnat åka på ormbergets 2,5 km slinga. Fick till tre pass där uppe och hunnit göra klart hemtentan som ska in 16 januari + uppgifter inför ett seminarie vi har efter jul, vilket innebär att jag nu har ett riktigt jullov utan tentaplugg eller nånting som vi annars brukar ha över jul!!!!! Så underbart!

Firade jullovet igår med Antons familj på pite havsbad, hotellmys, go middag, och årets höjdpunkt; Lasse stefanz! Haha. Idag badade vi på äventyrsbadet innan vi for till Lule igen, mamma har varit här och fikat annars har vi fixat sista klapparna, myst på och packat inför jullov i älskade byn! God jul mina älskade 5 läsare ❤️❤️





Kommentarer
Postat av: Jenkanpenkan

God jul älskade du <3

2014-12-21 @ 15:19:46
Postat av: Nybbi

God jul babe<3

2014-12-21 @ 22:31:20
Postat av: Nybbi

God jul babe<3

2014-12-21 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0