Happy girl!!!!

Idag har jag följt Elin som jag lärt känna via josse, till hennes häst som jag ska hjälpa henne med nån dag/vecka!
Kollade gamla blogg inlägg och 1 februari för 4 år sedan sålde vi min älskade pedro. Efter de har jag ridit kanske 3 gånger, har varit så sugen men liksom aldrig blivit av. Så frågade Elin mig, så kul!!! 😀 
Med tanke på hur lite ja ridit på senaste tiden var jag lite små nervös, och förvarnade hon att jag inte skulle vara särskilt bra första gångerna. Men de gick helt klart över förväntan!!! Vivi var så fin och de va grymt roligt och är beredd på träningsvärk imorn! 
Längtar till tisdag så ska jag och rida igen!

Efter jag varit där for jag och fikade med mina kära bröder på friends och efter de for vi hem för alla hjärtansdag middag med mamma, och nu ligger vi och ser på tv, proppmätta av alla gelehjärtan..;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0