Sunlight

Släpade mig ur sängen  kl 7 imorse (får lite ångest av tanken att på måndag ska jag vara på praktiken ombytt å klar den tiden) och for på funktional cross på stil, många jobba intervaller och avslutade med tabata, ack så jobbigt men ack så skönt efter åt. 
När jag kom hem igen tog jag fram sy maskinen och mästrade lite med mina sykunskaper 😆, sydde ihop Antons byxor, och ikväll tänkte jag ta mig ann hans andra byxor där knappen lossnat, kan ju gå lite hur som helst.
Efter lunchen for jag till Vivi, red och myste på i stallet, saknat bajsdoften.. Haha

Anton får middag av skolan idag, tredje gången detta skett på två veckor!!! Jag har läst över 1 och ett halvt år och aldrig fått nån himla middag!! 

Kl 7 ska jag iaf  på yoga, förhoppningsvis har jag blivit mjukare sen sist. Var ju förresten på 1 timmes behandlade massage igår på stil (stil har allt man kan önska) fruktansvärt skönt och välbehövligt!!

Nej, jag har inte alltid så här roliga dagar, har bara haft de grymt slappt senaste veckorna, så jag har hunnit med massa kul varje dag.. Men på måndag börjar allvaret igen, praktik 4 veckor på hematologin i sunderbyn, men det ska blir så kul!!! (Förutom uppstigningen på morgon då..) 
Nu ska jag faktiskt plugga lite för en gångs skull innan yogan, puss å kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0