dagen idag

Dagen började med att jag kommer ut genom dörren till ett vitt Luleå!!!!!! Tack kung bore. Äntligen vinter igen. Vandrar vidare mot skolan där det vankades muntlig/praktisk examination i pvk/infusion/sug/oxygenterapi, och jag KLARA DET! Trodde jag inte, de är väldigt noga med små saker, men otroligt nog klarade jag det, till och med "övredelen av ett G".  Resten av dagen har bestått av tenta plugg och super tagg för slalom i måttsundsbacken på kvällen.

En timme innan avfärd upptäcker jag att backen har stängt idag.. Efter en stund deppande tar vi nya tag och ändrar planen till längdskidor istället. Byter om, och Anton upptäcker att hans jacka inte är här eller hans skidhandskar.. Jag hittade däremot en av mina vantar, deppade ett tag, men tänkte äh, kan ju fara själv åka med en lovika vante typ, så tog på pjäxorna, ner i förrådet, fram med skidorna. SÅ FÅR JAG INTE UPP BILEN!!!!
Där gav jag upp..
Bytte istället till orienterings-pjukken (för att inte halka ihjäl mig) på en tur runt sjön. Var ju skönt det med, men lite trist när det förengångs skull är snö!

Kom fram till två positva saker med löpning i lule idag.
+ nya roliga vägar som man inte är less på
+ möter glada motionärer hela tiden (händer inte alltid i byn precis)

Så jag fick mina endorfiner och kunde fortstätta plugget glad ändå!
Tack och god natt
 

tyvärr är inte löpformen som när denna bild togs. Tror det här var i 2an, 5 timmars löpning på fjället och jag och emma tog död på etta pojkarna, lagomt nöjda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0