Eftersom vi inte verkar få nån vinter är de lite ok att längta till sommarn!!

Eftersom jag är extremt frusen av mig investerade jag i ett par riktigt dr martens med foder för nån dag sen, har tidigare i höst köpt skoter kläder för en hel årsinkomst (hehe, inte riktigt så men..) + att jag kände att de va dags att börja köra skoter lagligt så tog även skoterkortet, samt att vi köpt nya slalomskidor. Fick vi nån vinter???? NEJ   !!! (Tack å lov för konstsnö) men som tur är erbjuder Sandviken riktigt vinter ;) 
Men tills vi åker dit kan jag ju få längta lite efter sommarn också!


Mys i pappas fina utekök


Vin på bryggan 

Hänga på 6e etappen med snygg sport bh bränna 

Bada i arvidsträsket

Fira midsommar

Farmen med min mab


BBB

Fiska med Petter 

Springa vårruset + picknick 

Party med massa snyggingar

Pdol

Ta fulla selfies på utedass



Ro mitt i natten


..sånt där som man kan längta till

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Dr Martens är ju så förbaskat snyggt!!!

2014-01-07 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0