Jullovet

Så var julen över igen, och jag är i vanlig ordning äckligt less julmaten och julpyntet! Men har iaf haft ett sååå bra lov hemma i byn!! Har hunnit med så många roligheter och lite jobb där emellan. Fick så fina julklappar och är så tacksam! Juldagen var som vanligt årets roligaste utekväll, så roligt att träffa så många och många man inte träffat sen förra juldan typ! Nyår firades i kåbban, middag hos Robban i vidsel och sen kåbban igen på kvällen! Den 20e bodde vi på hotell i Arvidsjaur och dansa och åt god mat till Lasse Stefans med Antons familj och några andra! Och massa mycket annat kul har vi hunnit med, men här kommer lite kort iaf :)

Pysslade ihop lite klappar

Uppesittarkväll hos Isabell och Pontus 


Julklappsspelet på julafton

Jag och bästa på juldan
Anton jag och Petter 

Hängt lite i kanis


Sacke på afterskin

Nyår

Haha, John..

Nyårsdagen återvände vi till slask Lule och dagen efter kidnappade jag och girlsen Sanna som fyllde år på nyår, hotell frulle och relaxen i Boden bestod dagen av ;) sjukt mysigt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0