Yoga

Igår var jag på yoga med yogagudinnan Sanna! Haha. Stel som en pinne precis som jag anade. Ett tag skulle man stå och böja ryggen bakåt mer armarna över huvudet, när jag kollade i spegeln var jag fortfarande kutryggad.. Inget bra tecken skulle ja tro. Men tack vare mina över rörliga höfter briljerade jag i höft rörelser! Men var iaf hemskt kul och sjukt avslappnande. Släckt med tända ljus, höjdpunkten var i slutet när man låg ner och blundande och "kände kroppen lämna oss". Var euforisk då jag kom hem, kändes som att jag varit på massage typ. Vi ska göra detta till tradition en gång i veckan, tror på riktigt det kan göra under för min övriga träning, så stel som jag är..;) 

Fredag idag och jag är på snabbvisit och mys hos mamma med entrecote och vin!:) 
Imorn ska jag tillbaka till Luleå för sittning med klassen, de blir också kuligt. Bara jag inte äter ihjäl mig som jag gjort idag, har fått återfall i mitt matmissbruk. Ont i magen deluxe, ändå trycker jag godis. "The hungry wolf" is back! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0