Ljuvliga sommar

Tjena! Här sitter jag och tar de himla piano på balkongen och luktar på min basilika! Ljuvliga sommar, och inte är jag bakis heller, blev bjuden på middag hos min klasskompis och numera arbetskollega Hanna + några till från klassen, och sedan blev det utgång på båten, hemskt trevligt. Sen sist har jag även hunnit jobba mina två första nätter i hela mitt liv, de va hemskt, inget man vill återuppleva. Samt varit på festival i Vuollerim av alla ställen, myst en massa i stugan, och behövt säga hejdå till Anton än en gång, men på måndag kväll får ja träffa han igen!😀 

Ska snart bege mig till stan, ska käka festivalmat med Sanna, Jonas och Jennifer, åka karuseller och kanske besöka något öltält, de blir fint! 









Kommentarer
Postat av: Nå du vet ju vem (den som brukar snålåka)

Men jäklar vilken snygg brutta där på sista bilden!! Den där toppen var ju sjukt nice :D hihi

2014-07-12 @ 21:27:04
Postat av: Nybbi

Åå va fin du är<3

2014-07-14 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0