Världens bästa kille

Jobbade kväll igår, jag och Hanna bestämde sig för att gå ut å ta nån drink på stan då vi sluta. Skjutsade hem Jennifer och snabba mig sen hem för att snabbt byta om, och då jag står i hallen kommer plötsligt Anton in genom dörren!!! Blev helt i chock, haha, han jobbar i Gällivare i helgen, slutade 8 igår kväll och började 7 imorse så de kopplade verkligen inte vad han gjorde här! Haha, så himla fint! Blev så galet glad😀 saknat han så fruktansvärt mycket i veckan så de va guld värt! Så han följde med in till stan en sväng, sen for han tillbaka till Gällivare 4 imorse. Vad skulle jag göra utan dig?❤️ 

Nu jobbar jag kväll, jag och Hanna har fått tacopaj av en kollega till middag, haha, och igår fick vi räkpaj, inte så dumt å jobba helg här inte..;) efter jobbet ska jag till Agnes där massa skidbrudar är.





Kommentarer
Postat av: Tuggummi Jenkan

Åh vad gullig av honom :D

2014-07-12 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0