palttisdag

Dagen har bestått av seminarium, tvättat, fixat klart och skickat in angående skoterkortet ( typ sådär 3 månader försent), löptur där jag stötte på petter som senare slutade i ett toabesök på dollar (haha, varenda gång ja springer får jag kramp i magen efter 35 minuter, har någon lösning på detta??? ingen läkare har lyckats lösa problemet alla dessa år..,) paltkok som vi sedan bjöd johan och Carina på. Nu har jag läst på de sista inför sista seminariumet för denna kurs, och imorgon eftermiddag tar jag långhelg igen som också kommer spenderas i fjällen. Livet <3
 
 
 åh, mitt hår... :( </3

Kommentarer
Postat av: Guden

Blöja!!! Hihi skojja bara

Fy vad gott med palt! Du är så huslig :) <3

2014-03-27 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0