Skid-O

Kände att de va dags att damma av tävlingsdräkten och kartstället idag, tvingade även med Jossan som motstånd, som redan åkte ett lopp på förmiddan! Älskar att jag har henne som motinär-kompanjon, kände ändå "tävlingsdjävulen" inom mig (trots att jag inte är så tävlings av mig). Det var riktigt roligt och gick över förväntan bra!!! 
Som jag saknat stämningen på en orienteringstävling, många glada och förvånande ansikten över att se mig ;) haha. Agneta tyckte jag blivit så "nätt och vältränad" haha, fast jag typ aldrig vägt så här mycket och varit så här otränad så blev jag lite taggad ;) så med proffsvalla under pappas skidor som senast åkt VM flög jag fram genom skogen (typ) 
Saknar att tävla varje helg, slippa söndagsångesten eller bakfyllan!
Sympati åt en pizza till middag med Anton när jag kom hem, haha ;)

Innan tävlingen hann jag se Vasaloppet, liiiite smått jätte sugen..;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0