Vasaloppet

Jag Ida Noren ska om 51 veckor åka 9 mil skidor mellan Sälen och Mora! Lyckades anmäla mig på dom två minuter innan de 15 000 platserna tog slut! Happy girl! Nu ska bara min teammate i vått och torrt också få sig en startplats, Emma hamna på reservplats, men brukar ju inte vara något problem att få tag i senare :) sen verka Pernilla också bli lite sugen! Kan ju inte bli annat än succé!:) 
Känns så kul att äntligen ha något att träna inför igen, kunde inte få en bättre start på dagen. For sedan och tränade och sedan kom Jossan och Ulrik och hämta upp mig så for vi + Pernilla till sävast på golunch hos Petra, super gott och super trevligt! Och fick säga hejdå till Jossan och Ulrik som far till nya Zeeland i 2 månader på onsdag ;)



Petras bilder 

Kommentarer
Postat av: August Skidstafett

Du är galen! Dags att lägga in träningsväxeln och sluta baka så mycket... ;)

2014-03-17 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0