Fredag hela veckan

Veckan jag och Anton taggat till hela året är här! Förra året var slutet av maj magisk, hängde på uteserveringar och på färjan och mådde gott i värmen! Nu verkar värmen äntligen infunnit sig i Lule igen, och jag älskar det! Ser fram emot en sommar i Lule :) 
Har tajmat in att vara ledig måndag-torsdag denna vecka (dock Vfu fre-sön). Har storslagna planer hela veckan! 

Idag har jag hunnit träna två pass, hälsat på Tomas, storheden, solat, planterat lite kryddor (blir massa mojitos i sommar) och morötter på balkongen, insåg då hur skitig den var så rengjorde den (tack för inspirationen jenkan, haha), tvättat och till middag blev de grillat, Anton är i klass med Fredde i solsidan när de kommer till grillning .
Imorgon ska jag till Boden och få håret fixat hos Emma, min utväxt är inte ok.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varseegooo!!! Du får skicka Anton på grill-rehab ;)

2014-05-20 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0