En bättre torsdag

Har inte träffat min mab sen i somras då hon flyttat till Umeå, har tänkt extra mycket på henne senaste dagarna när jag åkt skidor, så många pass hon gjort så mkt lättare, första året på gymnasiet var vi jämna bra i typ ALLT, lika långa, tunga, snabba, uthålliga osv. (Till ja blev otur drabbad då) alltså den ultimata träningskompanjonen! Vad jag saknar henne och den tiden! 
Men så frågar hon igår om ska följa å träna idag!!! Hon ska hem till Kalix över helgen så stanna hon till hos mig, åt gomiddag och sen for vi å åkte på ormberget, och än en gång blev de passet så mkt roligare!:) 

Och att Anton tog helg idag gjorde ju inte de hela sämre!!;) nu väntar gynekologi tenta imorn, sen FJÄLLEN❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0