Fredags-glad



God morgon, sitter och äter frukost med tända ljus, så mysigt då de är mörkt ute!
Har även passat på att baka lite så här på morgon kvisten..;) haha, knäpp. Kan även meddela att stil längdsektion hade träning på SNÖ HÄR I LULEÅ igår kväll... Och här satt jag, halv sjuk, skrev om akut buk, dessutom utan skidor i Luleå... MEN kan glatt meddela att jag idag för första gången på en månad vaknat upp utan halsont!!!!! Så ihelgen får ja hämta hit skidorna! Fredag och dagen har redan börjat bra, och bättre blir de eftersom Anton kommer i eftermiddag, sen vankas nattjobb och efter de hem och fira bästa mormor och söndag far och svärfar, dessutom kommer Johan hem ihelgen! 
Trevlig helg mina kära!




Kommentarer
Postat av: Antonio

Länge sen de var fredag...

2014-11-11 @ 10:18:12
Postat av: Jenkan

Dags för en uppdatering tycker jag... skakar och kallsvettas av abstinensen!!

2014-11-16 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0