Så va de måndag igen

Helgen har passerat åter igen... Har haft en rolig helg! Lördag blev det utgång med Hanna, Viktoria och Viktorias kompis Anna som var här på besök, hemskt kul hade vi!!! 😆 söndag tog jag tåget till Älvsbyn för att hämta transporten, hann även hälsa på farmor och gå på bio med mamma och mormor. Och när jag kom till bak till Lule var Anton här, toppen avslut på en bra helg helt enkelt! Han hade dock gärna fått stanna lite längre.. När hans klocka ringde imorse hade jag kunnat göra vad som helst för att han skulle stanna, har aldrig känt mig så otaggad till att ha måndag förut! Nu ska jag sova så de snart blir tisdag! God natt 
Älskar alla mysiga gångvägar i Lule 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0