Födelsedagsfirande och namnsdag

Idag for vi stugan på förmiddagen, grillad hamburgare och myste i det fina vädret. Lite senare gick vi upp till grannhuset för födelsedagsfirande för kusin Emma. 
Tjejen som jag försökt efterlikna hela min uppväxt, som när vi var på Kreta och jag 4 år gammal står inne hela dagen och försöker sätta upp håret lika fint som Emma. När jag desperat försökt köpa lika dana kläder som hennes, eftersom hennes alltid var lite lite finare. När jag på mitt 5 år kalas sitter och sminkar mig (med ögonskugga ovanför ögonbrynen) för sånt gjorde Emma (inte ovanför ögonbrynen då men). Köpte alltid samma hårprodukter som henne, kidz gula balsamspray va grymt, tills vi (hon, ..jag några dagar senare) övergick till lanza. Hur jag än försökt var hon alltid lite bättre, alltid finare kläder, alltid finare sminkad! Idag fyller hon 24 år, 3 år äldre än mig, som hon alltid varit och alltid kommer vara, någon jag alltid sett upp till på olika sätt. Grattis kära du, jag önskar dig all lycka, de här är ditt år. 

HAHA, jaa den här bilden speglar ju ganska bra varför jag alltid känt mig lite mindre lyckad än henne.. Haha

Han sen även förbi Hannah och finaste ines, och Hannah va så snäll och klippte mig! Guld värt🙏
Och även förbi pappa en sväng innan bussen gick mot LÅ, bra helg! (Dock kan gärna Anton ta och komma hem snart..)

 PS. Grattis till mig själv på namnsdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0