En salig blandning sen sist

Hamnfestivalat

I fredags startades jag dagen på bästa sätt med dessa +Petra 

Detta museum i Norsjö har jag besökt mååånga gånger, en hemskt gammal släkting är nämnnligen med här, ett självklart stopp på alla våra resor genom Sverige. Så va tvungen att låta Anton uppleva detta underbara museum.. Haha



En dag i Skellefteå och så klart fika på lilla Maries, mitt absoluta favorit kafé, och då finns de väldigt många som faller mig i smaken..;)

Fiskat regnbåge i jävre som vi sen rökte i stugan, kan ju varit bland de godaste på länge

Uppställning av några av våra fina sommarvikarier

PDOL


Fick denna fina bild av Hannah och Anton en jobbkväll..;)
Myst me fina flickor

25+25 års kalas för Petter och malin




Fina bror

Några av de tillfällen som ja kommit ihåg att fota i sommar, Sommaren har verkligen gått så sjukt fort, men ser ju nu att jag haft en himla kul sommar trots att jag jobbat 100 % i sunderbyn + 25 % i Älvsbyn, men förra veckan va sista veckan i byn, kändes helt ok bra, blev lite slitigt..;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0