Födelsedagsvecka

Vilken underbar vecka, trots mycket jobb har jag kunnat njuta av detta underbara väder! Också har jag ju gått å blivit 22 bast!! Vi började mitt firande redan förra helgen i stugan med släkten med grillmiddag, tårta, båttur och bastu. Tisdag fyllde farmor 89 år så jag och pappa va där och firade henne. Sen grillmiddag och firande igen med pappa och mamma, fick mig äntligen en ny cykel, är redan välanvänd :). Onsdag på självaste bemärkelsedagen kom Anton hit efter jobbet, vi åt middag på stan med mirre och sen kom Antons familj + Petter hit och fikade. 

I helgen har de jobbats, men ändå hunnit med mycket trevligheter. Fredag blev de hemmagastonomi påse till middag, ren-entrocote😍 sen kom Sanna Helena Jennifer och Josse hit på fika. Efter de gick vi  stuk en sväng och tog en drink. Lördag han vi spela tennis, cyklade runt i stan och sen solade på gultza innan jobb. Idag blev de mer cykel efter jobbet för minigolf och middag på friends, våran söndags tradition ;) haha. Beställde även en iPhone 6 idag!!!! Ljuvligt

Nästa vecka fortsätter vi med fler födelsedagar, redan imorgon med Hannah och på torsdag Anton! Dessutom jobbar jag bara 3 dagar innan 1,5 veckas SEMESTER!!!! 















Alltså denna anton❤️❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0