Gladlucia

Har besökt min älskade pärla i veckan då jag varit ledig, myst med mamma, varit in på handplockat (måste då man är i byn), hälsat på på folkan, skidat på kanis, gomiddag hos pappa och hälsat på Hannah, hemskt trevlig vistelse! 

Helgen har mestadels bestått av fika och godsaker, åt lunch och fika med Mirre och Emil igår, köpte nästsista klappen, också han ja med ett besök på espresso house med Sanna också. Idag blev de luciafrulle med tillhörande gosaker..;) också har jag varit och fikat med Johanna på eftermiddan! Haha men fika är väl vad julen går ut på?

Nu söndagsmys med fjante och uppladdning inför ännu mer ledigt, haha, börjar inte jobbar förens 21 torsda kväll!

Jag Elin och Carro var på cgs bar i onsdags, så sjukt goda drinkar


Julbord med jobbet har vi också haft u veckan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0