Andörjan

Blev ytterligare 20 minuters förbättring på tredje och sista seedningsloppet trots att mina egen vallade skidor hade noll fäste!! Pappa var och vallade på skido-vm i Norge så jag fick ta saken i egna händer denna gång, men saken är den att de faktiskt var en grym vallning, Petter kom spontant på att också åka, som inte åkt klassiskt på typ 10 år, imponerande! Men han hade perfekt fäste, så de va snarare mina skidor som inte ville samarbeta och inte min perfekt vallning ;) hehe. Kul med tävling på hemmaplan också, Fick träffa maben dessutom, så nu känns de riktigt bra och är riktigt taggad inför Vasan som är mindre än 3 veckor bort. 

Har haft en bra helg i övrigt också med middag hos mirre och Emil, lördag körde vi skoter med dom i klövern och grillade lunch ute i solen och sen middag hos mamma innan i.norens vallateam entrade vallabodan










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0