Klong

Har haft en skön helg, som sagt så började jag och Johanna med vinet redan till lunch på fredan, haha. Jag och Anton var sen på middag hos Petter och Malin där de blev lite mer vin, och de blev en trevlig kväll. Lördag myste vi på på stan, och åt lunch och fikade, en av mina absoluta favoritsysslor, sitta på fik! Åt middag på pastabacken och myste sen i soffan med glass. Också har de ju såklart blivit VM tittande också.

Fyndat ett par extra klassiska stavar också, ska ut och prova dom på ett tag. Har fått ta två dagar med sjukvila då jag kännt mig lite halvers, men nu verkar jag vara på banan igen.


Hemskt nära att costellan fick följa med hem.. Dreglat på den lite väl mycket nu..;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0