Bra helg och bra måndag

Tävlingen kändes riktigt bra, inte alls lika slut som jag blev redan andra varvet senaste loppet, resulterade i 23 minuter snabbare än sist och mest troligt ännu ett startled framåt i Vasan! Så roligt, minns inte att jag kännt mig så nöjd över en tävling, att all träning verkligen gett resultat, kanske för att jag nu förtiden har ett fungerande immunförsvar! Också cred till pappsen också såklart:)
Firade som sagt med sushi sen med mina favorit damer;) söndag var jag och Thure varit ute i fin vädret, hälsade på mormor och Tore och sen taco hos mamma.

Idag har vi haft ett bra möte med våran handledare, sen löpt med Thure, yoga, Håkan och Johan har varit här och nu har vi sovsällskap av Helena ;) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0