Tillbaka till verkligheten

Efter en toppen bra jul och toppen slut på 2014 och super början på 2015 är vi tillbaka i Luleå igen. Har varit sååå skönt med ett riktigt sista lov. Men får en mjukstart, har seminarie på onsdag och sen ett nästa måndag, som inte kräver särskilt mkt ansträngning då ja gjort klart de mesta. Sen en vecka ledigt igen innan c-uppsatsen börjar (om jag nu får skriva den då jag insåg idag att jag inte tackat ja till kursen, haha suck) nu är vi verkligen inne på sluttampen, taggad!

Jag har verkligen haft en bra jul, över alla förväntningar! Älskar all gemenskap julen innebär, alla kommer hem, vi kan vara i byn länge och hinna hälsa på alla och bara mysa och bli bortskämd. Återinförde min, Hannahs, mamma och Evas tradition med mellandagsshopping också, succé! Året slutade och de nya började i Sandviken, kunde inte börjar bättre. Låt resten av året fortsätta med samma glädje och lika mycket skratt, och de har ja på känn att de kommer! Tänk bara att detta år ska ja börja jobba, de jobb jag velat ha sen ja var 13 år. Sinnes.
Lyckas alltid packa bilen överfull, måste skära ner på intressen


Mormors körs årliga julkonsert 
Anton fick hem sin nya skoter

Uppesittarkväll 





Mormors höjdpunkt på hela julafton, sista avsnittet i julkalendern










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0