En bra jobbhelg

Tack vare en utbildning på jobbet i torsdags fick jag ledigt fredag istället för torsdag och därmed en extra kväll med Anton! Innan han kom hem hann jag göra några fynd på stan innan jag begav mig till byn för lunch dejt med älskade Emma innan de blev affärer, har nämnnligen blivit med Audi 😃 min alldeles egna bil, hihi. Också har vi planerat lite inför midsommar. När Anton kom till Luleå tog vi färjan ut till klubbviken för grillbuffe och lite drinks, hemskt trevligt var de!! Lördag jobbade jag kväll, sen dag söndag så vi hann med en grillmiddag söndagkväll också. Anton har varit så snäll och fixat en massa på blien och tvättat och vaxat å greja, så fin så min lilla söta pärla.

En sista jobbdag idag innan en dagars helg imorgon, efter jobbet invigdes epresso house med Sanna, Helena, Jennifer och Josse, lär besöka de stället mer än en gång. Och sen blev det cardio cross och nu är jag slut som artist, god natt 😘





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0