Semester

Efter att jag haft slutbedömning i måndags och därmed blivit helt färdig med allt fick jag efterlängtad ledighet! Skönaste av allt var nog ändå att slippa pendlingen, kommer dock sakna min kära medpendlare;) 

Så har verkligen njutit i veckan, och sovit, massor! Har svårt för att powernappa och ha ro att sova länge på mornarna, men nu då jag är förkyld och inte kan träna och för första gången på tre år inte har någonting som jag borde göra har jag sovit minst 15 timmar per dygn i veckan, haha. Behövdes nog då sovkontot varit på minus och stressen och pressen varit enorm. 

Igår hade vi en sista middag och utgång med klassen, man inser nu vad man kommer sakna många som flyttar! Men tur är så är ju många kvar på sunderbyn där allvaret börjar på måndag. Jag och Hanna får en fin start med personalfest med våran avdelning redan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0