Sommar för mig

..är allsång på Skansen, mitt absoluta favoritprogram före Nyhetsmorgon. Haha, när mamma frågade vad jag skulle göra ikväll så svarade ja att jag skulle springa men innan 8 för då är de ju allsång, hennes svar var: just ja du är en sånn.. Haha vet inte hur de ska tolkas.
Vet inte hur många allsångs program ja sett med mormor i stugan. Tvingar alltid alla patienter att se de om jag jobbar kväll på tisdagar. 
Ett toppen avslut på denna tisdag alltså, haft en sjukt stressig dag på jobbet så löpning på i skogen längs slingriga stigar kan vara de bästa som finns då. Innan de åt jag middag med Mammsen på stan som var här i jobbet.

Igår bjöd jag Jossan och Pernilla på middag, äntligen är de tillbaka!:) sen sist har jag hunnit fira midsommar, jobba i byn, hängt med Hannah och Eva, orienterat och blivit totalt utklassad av Petter,  fått lön och spenderat den på cgs, ätit på uteserveringar, minigolfat, tränat och jobbat i sinne.

Här kommer en blandad kompot med bilder







Mästare av matchning (hade rosa skor också)

Midsommar, jag och Emma var lekledare och bartenders i världsklass 
Världens bästa



Uteköksmys hos pappa

Han är allt bra finurlig min pappa, i klass med Ernst



Selfie-kameran på mobben är ej från denna värld




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0