När våren är som bäst

Alltså vilka dagar!!! Var lite smådeppigt tidigare i veckan då vi inte kunde fara till fjälls, men de blev ju gode så nice helg ändå! 

Helgen började med att c-uppsatsen blev klar (!!!!!) redan till lunch, så för att fira detta tog jag med Anton och skidorna ut på isen till gråsjälören i hopp om våfflor, var tyvärr stängt men fint var de ju ändå. For sen på grillmiddag och vallahjälp hos pappa.



Lördag var de tävlingsdags med stafett för självaste Jokkmokks skidmilis, Petters skidklubb, hemskt kul hade vi! Va roligt att åka ett kortare lopp så man fick åka lite fort också, eller fort och fort vet jag inte, att jag återhämtat mig från Vasan som jag trott visade sig inte stämma. Men full av energi tack vare solen for jag och Anton sen in till stan och gick ut till gråsjälören igen och Anton fick sin våffla i go vädret:) tanken var sedan att fara ut och äta middag på stan, men min trötta vasaloppskropp däckade rätt fort och somnade över middan:p






Vaknade av strålande sol idag igen!  Så vi begav oss ut på isen igen, åkte ut till hindersön, en ö 1 mil ut från lövskär, sååå fint! De har en supermysig gård med café som vi åt lunch på.



Anton tog en för laget och skaffade sig lite elitrevor på hakan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0