Vasaloppet 2015

I söndags var jag med om det något av mäktigaste nånsin, 9 mil på skidor, låter ju inte så överdrivet kul, men de va så fruktansvärt kul!! Vilken stämning vilken fest, vilket folk, en massa folk, har nog aldrig sett så mkt folk nånsin!! Dom 2 första milen var mest en kö, sen nöjt jag i 5 mil kändes så himla lätt, trots att skidspåren bestod till mest dels av vatten. Varje gång någon annan åkare frågade hur de gick svarade jag högt och glatt : SKIT BRA, har nog aldrig hänt förr. Men sen då de va 2 mil kvar mötte jag väggen, fick dessutom nå fruktansvärt ont i en ljumske så ena benet gick inte riktigt att röra särskilt bra, så blev 1.30 h längre än tänkt.. Men är ändå så nöjd att genomfört de! Tack till Emma och pappa för en grym helg och helt perfekta skidor trots allt vatten!

Taggar redan för nästa år, nu har vi erfarenhet och kommer undvika några missar vi gjorde kring starten osv. Och ska till att ta mig 2 startled fram också så, de kommer blir grymt!

Är helt euforisk fortfarande, de hjälper ju även att solen lyser, c-uppsatsen nästan klar, avklarat första passet sen Vasan som kändes oförskämt bra, Mirre och Emil bjuder upp på köttsoppa till middag till den gräsänka jag är, och sent ikväll kommer Anton hem från Stockholm som jag inte träffat på en vecka❤️



Bjuder på den minen

Kommentarer
Postat av: Nybbis

Du är grym!!

2015-03-11 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0