Long time no see

Jag lever men befinner mig för de mesta i Piteå eller i en bil mellan Piteå och Luleå, VFU för fulla muggar. Men de går bra, en månad kvar, en månad till legitimerad SSK!!! Och de känns grymt. 

Men har även hunnit med några svängar till fjälls, dock inte i helgen då jag jag jobbat, då de såklart var bästa vädret för i år. Anton hade en hyfsad bränna så att säga.. 
Men fick ha helg torsdag-fredag istället då vi hann med en sista dag  på slalomskidorna i kåbban för iår, och Valborgs firande i arvidsträsk och sen sov jag och Anton där innan han for till fjällen, mys. Dessutom mys med fina flickor.

Nåja, klockan ringer 5 imorn som vanligt...  Vi hörs när jag slutat lida av akut sömnbrist, godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0